Faux fur for snowy day.


Jestem dzisiaj mistrzem, włożyłam buty do koszyka w sklepie internetowym, realizując zamówienie dostałam informacje, że produkt wyprzedano. No i nie ma brokatowych botków, za to coraz poważniej zaczynam myśleć nad złotymi botkami Miista. A tym czasem wracam do ogarniania przedmiotów na sesje. Zdycham pod nawałem stresu!


I'm a master of the day, I will buy some boots, when I add them to my list I saw that they were soled... So I don't have this great glitter shoes but I more serious think about gold Miista boots. 









beanie SH top VERO MODA blouse made by SHPONTA faux fur RIVER ISLAND pants VERO MODA boots STRADIVARIUS 

3 komentarze:

  1. Anonimowy23/1/13 14:35

    jak robisz takie włosy kochana ? : ) a stylizacja cudo .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy mam naturalnie kręcone, ale żeby się nie puszyły używam pianki Loki i fale z Welli :)

      Usuń