transparent

dress MONKI shoes NEXT underwear H&M


Cześć, dzisiaj set typowy na ciepłe dni, ja niestety przy robieniu zdjęć trochę zmarzłam ale inaczej nie mogłabym pokazać w całości jednego z moich najbardziej udanych zakupów ostatnimi czasy, a mianowicie transparentnej, prostej sukienki. Jest dość odważna ale właśnie czegoś takiego brakowało w mojej szafie. Jest mi bardzo miło, że zdjęcie z poprzedniego posta trafiło na bloga bdc69, dziękuje za miłą recenzje. Uciekam lenić sie pod kołdrą i marnować swój dzień, a już niedługo możliwe że pochwalę się tą samą stylizacją, tyle że tym razem to ja byłam realizatorem zdjęć, do zobaczenia wkrótce.

Hello, today I have set for sunny days, I froze a little when we do this photos, but I couldn't show this dress in the other way. I can cartainly say that this transparent dress is really successful purchase last time. Dress is pretty bold, but that was missing thing in my closet. Is really nice for me that I can read nice opinion about my last post on bdc69 blog, thank you for it. Maybe soon I will show you the same outfit in other girl, who I make photos, see you soon.












4 komentarze:

  1. jak sie nazywa twoj chlopak?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1/11/12 19:36

    po prostu jestem ciekawy i troche zazdrosny jesli takowy jest ;p a wiec? to jakas tajemnica ?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2/11/12 23:25

    czyli sie nie dowiem? az taka to tajemnica..?

    OdpowiedzUsuń