cold blue







Słoneczno-mroźny dzień dobiega końca, wrzucam aktualny outfit prosto z uczelni, jak obiecałam. Miałam maksymalnie zakręcony dzień, między innymi pomyliłam autobusy i pojechałam w drugą stronę... masakra, ale akurat jestem osobą, która ma czasami takie dni zamotania :D
Teraz idę rozkoszować się gorącą herbatką przy dobrym filmie, dobranoc.

Sunny cold day comes to an end, I add today outfit straight from university, how I promised. I had totally crazy day, for example I I got on a bus that was traveling in the opposite direction, all about me, sometimes I have days when I make things like that. Now I will spend time with hot tea and watching good movie. Goodnight everyone :)


LIKE SHPONTA ON FACEBOOK klik







jeans shirt GAP pants TALLY WEJIL shirt H&M shoes H&M

3 komentarze:

  1. bardzo ładnie wyglądasz ;)
    a w butach się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie! jesteś bardzo fotogeniczna :) świetne buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń